Princip održivosti slijedi temeljnu ideju da buduće generacije imaju iste životne perspektive i pogodnosti kao i mi danas. Taj cilj se može postići samo ako održavamo osjetljivu ravnotežu između zaštite okoliša, ekonomije i socijalnih dostignuća na globalnoj razini. Doprinos Trocal-a ovim nastojanjima ogleda se u energetski učinkovitim prozorima koji štede energiju, primjeni isključivo bezolovne tehnologije u svim procesima proizvodnje i inteligentnom konceptu recikliranja. U cilju dalje optimizacije ovih vrijednosti, naši inženjeri su razvili najnoviju generaciju proizvoda s manjim utroškom materijala, ali i boljim svojstvima zahvaljujući inteligentnom dizajnu komora i drugim tehnološkim inovacijama. Tako čuvamo prirodne resurse, dok istvremeno stvaramo iznimno konkurentan proizvod.

U skladu s navedenim principima, Trocal je pokrenuo kampanju orijentiranu na dva najvažnija principa na ovom području danas: održivost i korporativna društvena odgovornost.
Svi govore o održivosti, no što to zbilja znači? Tri teme pokrivaju tri osnovna područja: environmental protection, economic activity and social commitment. Trocal je već jako dobro pozicioniran po pitanjima ekologije i ekonomičnosti. Nastavljajući s tim trendom, sada podižemo i našu korporativnu odgovornost na novu komunikacijsku razinu.